تجارت الکترونیکی از طریق طراحی سایت فروشگاهی به یکی از سریعترین صنایع کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. در این مقاله، عوامل کلیدی مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی را جهت طراحی سایت بر مبنای تجارت الکترونیک تحلیل می کنیم.

تجارت الکترونیک در چند سال گذشته دارای سریع ترین رشد در کسب و کارهای آنلاین بوده است. طبق آمارها، 60 درصد از خریداران قصد دارند پول بیشتری را از طریق خرید اینترنتی صرف کنند. شکی نیست که توسعه یک سایت تجارت الکترونیکی آخرین روند کسب و کار آنلاین است. در این مقاله، ما 6 عامل کلیدی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را تحلیل خواهیم کرد.


1. پلت فرم و تم در طراحی فروشگاه اینترنتی

انتخاب یک پلت فرم مناسب اولین و مهم ترین مرحله ای است که شما برای طراحی سایت فروشگاهی می بایست انجام دهید. سیستم عامل های گوناگونی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از WordPress، Magento، Shopify، Joomla، Drupal، Zen Cart، OpenCart، Prestashop، osCommerce و .

علاوه بر این پلت فرم ها که همگی بر اساس سیستم ها و سایت سازهای آماده می باشد، طراحی فروشگاه اینترنتی بر اساس کدنویسی اختصاصی یکی از انتخاب های شما می تواند باشد که به عقیده تیم کاسپید مطمئن ترین بستر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خواهد بود.


2. امکانات و پلاگین های فروشگاه اینترنتی

پلاگین های تجارت الکترونیک برای هر فروشگاه آنلاین ضروری است. به طور کلی، امکانات و پلاگین ها و اجرای درست آنها می تواند سایت فروشگاهی شما را نسبت به رقبا ارتقاء داده و مشتریان بیشتری را جذب نماید.


3. بهینه سازی سایت

فروش قطعا هدف حیاتی برای اجرای فروشگاه اینترنتی است. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید، قطعا سایت شما باید سئو باشد. بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به سایت شما کمک می کند تا زمانی که کسی برای کالاهای شما جستجو می کند، سایت شما نمایش داده شود، بنابراین میزان نمایش سایت شما و امکان تبدیل کاربر به فروش را افزایش می دهد. رتبه بالاتر در صفحه نتایج جستجو، مشتریان بیشتری راه به همراه خواهد داشت.


4. محتوا در طراحی سایت فروشگاهی

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما دقیق، به روز و مفید است. مشتریان شما نیاز به یک متن روشن، مفصل و آسان برای درک درست نیاز دارند، بنابراین سعی نکنید جملات بلند یا شرایط علمی در توصیف محصول، بخش پشتیبانی یا هر قسمت دیگر سایت استفاده کنید. "یک تصویر ارزش هزار کلمه را دراد". به جای مجموعه ای از متن، استفاده از تصاویر، سایت را جذابتر و جذابتر می کند.


5. فرآیندهای موثر در موفقیت فروشگاه اینترنتی

اولا، به تخصیص بودجه توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه هزینه های قابل پیش بینی را بررسی کرده اید. به عنوان مثال: هزینه های میزبانی، هزینه های مجوز و هزینه های خرید از طریق تبلیغات (تبلیغات فیس بوک، تبلیغات گوگل و غیره). سپس، قیمت نهایی برای هر مورد را تعریف کنید. در نهایت، مشخص کنید که چند مرحله در فرآیند چک کردن که مایلید مشتریان خود را از طریق آن جذب کنید.


6. استراتژی بازاریابی

هنگامی که سایت شما آماده است، باید چندین مرحله را آغاز کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید. راه های مختلفی برای راه اندازی و اجرای یک استراتژی بازاریابی وجود دارد: توسط خودتان یا از طریق یک آژانس تبلیغاتی، بهینه سازی سایت یا تبلیغات Google یا تبلیغات فیس بوک، جستجو در موبایل یا جستجوی دسکتاپ و غیره. هر روش دارای مزایا و منافع خاص خود است. بسته به نوع مقیاس و نوع کسب و کار، مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.


یک طراحی سایت حرفه ای با یک طرح بازاریابی استراتژیک منجر به ترافیک بهتر، هویت نام تجاری و افزایش فروش خواهد شد. بنابراین، از ابزارهای بازاریابی آنلاین در دسترس، مانند برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ، برنامه های کاربردی شبکه های اجتماعی استفاده کنید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,فروشگاه ,اینترنتی ,طراحی ,تجارت ,تبلیغات ,فروشگاه اینترنتی ,طراحی سایت ,طراحی فروشگاه ,سایت فروشگاهی ,بهینه سازی ,طراحی فروشگاه اینترنتی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیمه پاسارگاد، نمایندگی مفید ایران موزیک Alicia عاشق برنامه نویسی کلينيک پوست و مو رز Michael فروشگاه کتب کهن